Pembuka Kata

Kami Menyediakan Urutan Traditional & Pakej Lepas Bersalin....Anda boleh hubungi Puan Idah di talian 017-5867832

Friday 15 February 2013




Assalamualaikum semua....

Saya Puan Idah lebih dikenali sbg Kak Idah mempunyai belasan tahun pengalaman di dalam bidang urutan.Saya adalah merupakan generasi ke empat yg mempunyai kepakaran didalam bidang ini yg diwarisi dari moyang, nenek, ibu dan kini saya...Saya juga telah mengikuti kursus urutan traditional, holistik spa, Aromatherapi Bath serta seminar anjuran Kolej Komuniti Perak, MARA dan spa disekitar Kuala Lumpur dan Ipoh.  Kini saya menumpukan sepenuh masa didalam bidang ini.

Selain dari bidang urutan tradisional saya juga berkemahiran dalam Urutan Stroke, Urutan Memperbetulkan Peranakkan bg yg agak sukar untuk mengandung yg aktif bersukan, Vagina Spa  bagi yg agak berusia dan mengalami penurunan keghairahan didalam hubungan suami isteri.

Mandi bunga Penyeri Wajah kepada yg agak sukar mendapat jodoh , kemurungan dan bakal bakal pengantin. Sesungguhnya semua ini adalah sangat penting bagi kita sebagai seorang wanita....

Bagi ibu ibu  keguguran dan bersalin yg menjalani tempoh berpantang saya menawarkan perkhidmatan urutan badan,bertungku,bertangas,mandi daun kayu dan berbarut.Saya juga akan memasak mengikut jadual pemakanan sihat yg sesuai untuk ibu yg berpantang. Selain dari memberi perkhidmatan terus ke rumah pelanggan   saya juga menyediakan bilik penginapan kepada ibu ibu yg inginkan penjagaan rapi dan ibu ibu yg bersendirian ketika berpantang.Setelah habis tempoh berpantang selama 40 hari terdapat pakej istimewa untuk para ibu sbg persediaan untuk melepasi tempoh berpantang tersebut ianya termasuk Urutan badan Vigina Spa , Body Scrub,Body Masker, Hot Blanket dan Mandi Bunga Penyeri Wajah dan pakej ini sangat sesuai para wanita yg amat mementingkan kesihatan luaran dan dalaman mereka terutamanya ketika bersama pasangan anda ....

Kepada para ibu dan sesiapa saja yg memerlukan perkhidmatan tersebut silalah hubungi saya ditalian      017 5867832  untuk tempahan.

Terima Kasih.

No comments:

Post a Comment